HR, lønn og personal

Dine ansatte er bedriftens viktigste ressurs, men administrasjon av lønn, personal og HR kan være tidkrevende og komplisert.
Med Pilar Regnskap SA får du en partner som gjør det enkelt
Vi sikrer at dine ansatte får riktig lønn til rett tid, at personalrutiner er i tråd med gjeldende regelverk, og at HR-oppgaver håndteres sømløst.

Vi kombinerer solid kompetanse med moderne løsninger for å gi deg en smidig og effektiv hverdag.
Enten du trenger hjelp med lønnskjøring, sykefraværsoppfølging eller strategisk HR-rådgivning, er vi her for å støtte deg.
Vi forstår at lønnshåndtering er et stort fagfelt, der komplekse utfordringer kan oppstå og det krever derfor både kunnskap og tid.

Vi hjelper deg blant annet med:
• Effektive og automatiserte lønnsprosesser: Nøyaktig lønnsberegning og utbetaling, samt rapportering til myndigheter. Dette inkluderer også effektiv registrering av timer, reiser og utlegg.
• Oppfølging av sykefravær, permisjoner og ansattoppfølging: Systematisk håndtering av fravær og personaldata.
• Strukturering og vedlikehold av arbeidsavtaler: Juridisk korrekte og oppdaterte avtaler.
• Rådgivning innen arbeidsrett og personalpolitikk: Ekspertise på lover og regler, samt utvikling av god personalpolitikk.
• Reiseregninger, utleggshåndtering og refusjoner: Enkel og effektiv håndtering av reiseregninger og utlegg.
• Planlegging og gjennomføring av medarbeidersamtaler: Strukturert og målrettet gjennomføring av samtaler.
• Bistand ved rekruttering, onboarding og oppsigelser: Støtte i hele ansettelsesprosessen.

Med Pilar Regnskap SA får du en profesjonell og engasjert samarbeidspartner som hjelper deg med å bygge en sterk og velfungerende organisasjon.

Vi gjør personalarbeid enklere – kontakt oss i dag!»